piątek, 20 marca 2015

Ciasteczka do lukrowania :)

Ciasteczka, które robiłam na Boże Narodzenie, okazały się wręcz cudowne, dlatego też postanowiłam podzielić się z Wami tym przepisem. Są dobre chyba na każdą okazję. Ja ozdabiałam je roztopioną białą czekoladą, ale równie dobre wychodzą z lukrem. Możecie zrobić je na Wielkanoc i spędzić miło czas na ozdabianiu z rodziną :)

Składniki:
- 120g masła
- 3 szklanki mąki
- pół szklanki cukru
- 1 jajko
- ekstrakt waniliowy
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka soli
 
Przygotowanie:
Połącz wszystkie suche składniki i wymieszaj. Dodaj mokre, wymieszaj jeszcze raz i uformuj kulkę. Podziel ciasto na kilka części, rozwałkuj na grubość 3-4 mm. Wytnij swoje ulubione wzory, ułóż je na blaszce, a potem wstaw do piekarnika nagrzanego do 190C przez 6-7 min, by się lekko zrumieniły.
Gdy już ostygną, podobnie jak przy babeczkach, może ponieść Cię wyobraźnia ;)


 Mniej-więcej tyle wychodzi ciasteczek. Mniej-więcej bo mama podjadała :|

 Smacznego! :)

6 komentarzy:

  1. Prześlicznie Ci wyszły, masz talent <3

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :D Na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ciastka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Świetnie wyglądają : D
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Świetnie wyglądają : D
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń